Se as mulheres som maioria tamem tenhem que governar! Parabéns, Vieiros polo redesenho.
Ana María Ríos for president!!! e Yolanda Castaño for vicepresident!!! (do bienestar e bla, bla, non se nos vaia enfandar palmou coas denominacións)
Se a presidentabel é esa q sae na foto ten o meu voto xa! Con mulleres así si que facía eu país. Galiza ceibe, poder copular!
Vaia, parece que vos tomades en serio a candidatura de Ánxela Bugallo. Vou correndo a mercar o dominio anxela2013.org.
Creo que daría unha boisima presidenta, por certo.
Ogallá,
Gustaríame que Ánxela Bugallo fose a presidenta de Galiza!
Na miña opinión, a súa consellaría é a que mellor o está facendo.
A min non me importaría, sempre e cando este capacitada, que habela hainas, pero estaría a sociedade preparada para elo?, so hai que ver o que pasa coa vicepresidenta Fernández de la Vega, é moi boa (o meu entender, é máis, creo que é ela quen manda), en cambio só se fala dela de por como vai vestida, e parvadas desas que o fin e o cabo e o que farán si sae unha presidenta, tera un camiño dificil e terá que loitar contra moitas estupideces e terá polo tanto que saber lidiar con eso e mailo seu cargo. Sorte para quen se presente.
Onde di "E cando van ter as universidades unha rectora?", deveria dizer "E cando van ter as universidades unha REITORA?"
Deus nos ceibe dunha "Fraguesa" (v.g.: Ana Botella), por moi muller que fose ("A mi me gustan las mujeres muy mujeres", dicía Asnar).
Coido que chegou o momento de basear a recuperación da nosa dignidade na cualidade e non na cantidade.
Prefiro a certos homes, antes ca cen mulleres coma algunha que eu sei.
Mi madriña!!! Ánxela Bugallo presidenta???? Pégome un tiro, de verdade. Anda que non haberá mulleres galegas preparadas abondo para ese cargo...
A min tampouco me importaría sempre que non fose unha persoa "decapitada" como Carmen Fraga.
O que me estrana a mín é que xa non tiveramos unha Presidenta.
Coido que as mulleres son máis "capaces" que os homes en todolos eidos da vida.
As mulleres son a alegría,a calma, a audacia, a intelixencia, traballadoras a eito,teñen máis peso que os homes nas suas opinións,por onde pasan deixan a súa "pegada"
A min non me estraña que non tivesemos aínda unha presidenta, porque vivimos na sociedade na que vivimos. ¿Seica temos moitos homes no servicio doméstico ou moitas mulleres mecánicas? A cousa vai cambiando, mais con lentitude. E de momento, ningunha muller cura.
As mulleres non son nin máis nin menos capaces que os homes. O sexo non ten nada que ver con iso. É como dicir que os homes son máis capaces. Non é así. Todos somos iguais e as diferencias son dos individuos, non dos sexos.
Opino que o primeiro que temos que facer para eliminar os tópicos e prexuizos tradicionais sobre o sexo é desprendérmonos dos esquemas mentais preconcebidos e utilizados durante séculos, que no fondo seguen vixentes tamén nas posturas supostamente feministas.
Por certo, ¿por que dicir "presidenta" e non "presidente" cando falamos dunha muller, se non existe a palabra "presidento"? Eu penso que partir da base de que o xénero non marcado gramaticalmente ten que ser masculino xa é unha discriminación contra as mulleres.
Podes estar seguro de que se houbese algún home preñado tamén estaría presionado para abandonar o traballo.
4000 PERSOAS TAMÉN É NOTICIA
4000 persoas maniféstanse no oriente ourensán a pasada fin de semana demandando o trazado da a A-76.
Zapatero estará na Fonsagrada o sábado segudo informan todos os xornais o día de hoxe. Lamentamos que estas dúas noticias se vexan escurecidas en Vieiros pola elección da canción do verán.
Como nacionalista e de esquerdas lamento que este " presunto" xornal vaia camiño de converterse nun planfleto.